Forum Forum dyd@ktyczne INoI UP w Krakowie Strona Główna Forum dyd@ktyczne INoI UP w Krakowie
Platforma pracy grupowej INoI UP w Krakowie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dyżury w lutym 2009 i zasady zaliczeń w sem. I (2008/2009)

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum dyd@ktyczne INoI UP w Krakowie Strona Główna -> Wątki z forów zamknietych i posty usuniete z forów aktywnych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
W. M. Kolasa
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 3234
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków
Płeć: Pan

PostWysłany: 2 Luty 2009, 3:08 am    Temat postu: Dyżury w lutym 2009 i zasady zaliczeń w sem. I (2008/2009)

Terminy dyżurów w sesji zimowej 2008/2009

- 5 II (czwartek) - 14.00-20.00 - s. 18
- 6 II (piątek) - 15.00-17.30 - s. 18
- 7 II (sobota) - 15.00-17.30 - s. 18

W razie potrzeby dodatkowe dyżury

- 10 II (wtorek) - 15.00-20.00, s. 18 (proszę o ustalenie społecznej kolejki, najlepiej na tablicy)
- 12 II (czwartek) - 15.00-20.00, s. 18 (dodatkowy) (proszę o ustalenie społecznej kolejki, najlepiej na tablicy)
- 19 II (czwartek) - 16.00-20.00, s. 18 (sesja poprawkowa)


Warunki zaliczeń:

Studenci II roku (Technologia informacyjna)

Warunkiem wpisu jest przynajmniej 70% obecności na zajęciach i rozliczenie (zależnie od grupy) 3 lub 4 prac kontrolnych:
1. Skanowanie, djvu, OCR (rozliczenie odbywało się na online - raport aktualizuję na bieżąco)
2. Bonus (wybrane grupy) - rozliczone zestawy są spisane w specjalnym wątku: http://www.3ap.fora.pl/technologia-informacyjna,23/bonus,780.html
3. Galeria web - prace są na bieżąco dodawane do specjalnego wątku: http://www.3ap.fora.pl/technologia-informacyjna,23/moja-galeria-web-praca-kontrolna-2,775.html
4. Poliglota - przesłane prace spisuję w specjalnym wątku: http://www.3ap.fora.pl/technologia-informacyjna,23/poliglota-sprawdzone,826.html [w dn. wpisu udzielę instrukcji w sprawie drobnych korekt - może to zając każdemu zespołowi ok. 20-40 min.]


Studenci III roku (Bibliotekarstwo - automatyzacja)

- warunkiem wpisu jest przynajmniej 70% obecności na zajęciach i rozliczenie prac 2 kontrolnych:
-- PBZ (oraz korekta PBZ - opisałem to na forum - http://www.3ap.fora.pl/automatyzacja-2006-2009,14/pbz-po-korekcie,805.html
-- PBQ (po wykonaniu należy przesłać raport PDF na senfile: [link widoczny dla zalogowanych] (jeśli kilka plików każdy osobno) - przesłane raporty (numery zestawów) będę spisywał tu http://www.3ap.fora.pl/automatyzacja-2006-2009,14/pbq2-raporty-cz-1,831.html#7313


Ostatnio zmieniony przez W. M. Kolasa dnia 12 Luty 2009, 21:51 pm, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum dyd@ktyczne INoI UP w Krakowie Strona Główna -> Wątki z forów zamknietych i posty usuniete z forów aktywnych Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin