Forum Forum dyd@ktyczne INoI UP w Krakowie Strona Główna Forum dyd@ktyczne INoI UP w Krakowie
Platforma pracy grupowej INoI UP w Krakowie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zajęcia - 16 kwietnia - dyspozycje

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum dyd@ktyczne INoI UP w Krakowie Strona Główna -> Wątki z forów zamknietych i posty usuniete z forów aktywnych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
W. M. Kolasa
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 3234
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków
Płeć: Pan

PostWysłany: 7 Kwiecień 2007, 16:57 pm    Temat postu: Zajęcia - 16 kwietnia - dyspozycje

Dyspozycje na zajęcia w dn. 16 kwietnia 2007 r.

1. Pan L. Wiecławek jest w dn. 16 IV moim oficjalnym zastępcą i proszę wykonywać wszystkie jego polecenia. Grupę 1 proszę o kontakt z P. Więcławkiem, który przekaże Wam klucz do sali 18 i materiały do skanowania.

2. W sali 18 jest sprawnych 7 stanowisk ze skanerami: 2, 5, 7, 8, 9, 10 i 14. Uprzejmie proszę tak się podzielić, aby wszystkie były w użyciu. Za rozdział stanowisk czynię odpowiedzialnego szefa każdej grupy.

3. Proszę sporządzić listę obecności, a po zajęciach po każdym nazwisku dopisać numer komputera oraz tytuł i strony, które zostały zeskanowane, np. Jan Kowalski (komputer 7, Prace Bibliotekoznawcze 3, s. 1-70)

4. Po zakończeniu zajęć proszę na swoich stanowiskach zostawić karteczkę z informacją co skanowaliśmy, do jakiego folderu i na której stronie zakończyliśmy skanowanie.

5. Studentów grupy 4 proszę, aby po zakończonych zajęciach uporządkowali skanowane druki i zostawili je na stole w pracowni. Proszę też zamknąć pracownie i klucz oddać na portiernię. Alarmu proszę nie włączać.

6. W przypadkach awaryjnych proszę dzwonić na telefon komórkowy. Numer zna Pan L. Więcławek.

7. Niżej podaje dyspozycje do poszczególnych komputerów i informację o możliwych problemach technicznych i sposobach ich rozwiązywania:

- stacja 2 - proszę zacząć skanować Prace Bibliotekaznawcze 1 do folderu c:\skany\Pr1\. Sugeruję aby tylko na pierwszej stronie użyć „Prescan”, ustawić obszar skanowania i kolejne skanować bez używania podglądu (to znacznie przyspieszy pracę). Egzemplarz ten jest nie rozcięty i należy go skanować przykładając do szyby odpowiednie strony. Wg tej taktyki co druga strona będzie skanowana „do góry nogami” – proszę się tym nie przejmować – poprawimy to po zakończeniu skanowania. Uwaga: przed załączeniem komputera należy włączyć zasilacz skanera, który jest na dolnej półce biurka (gdyby były problemy proszę restartować windowsy – to powinno pomóc). W trakcie pracy proszę zwrócić uwagę, czy zasilacz nadmiernie się nie przegrzewa. Ma prawo być gorący, ale gdyby pojawił się dym proszę go natychmiast wyłączyć – i przerwać pracę.

- stacja 5 – proszę kontynuować skanowanie Prac Bibliotekoznawczych 7 (zostały do zeskanowania strony: 137-261). Po zakończeniu proszę utworzyć folder c:\skany\PR9\ i skanować Prace Bibliotekoznawcze 9 (tylko strony 1-50). Uwaga: gdyby były problemy ze skanerem (tuż obok zegara windows nie pojawi się zielony znak skanera) winę za to może ponosić kabel od zasilacza. Aby temu zaradzić proszę na chwilę odłączyć wtyczkę od zasilacza (z tyłu skanera).

- stacja 7 – proszę kontynuować skanowanie Prac Bibliotekoznawczych 8 (zostały do zeskanowania strony: 121-215). Po zakończeniu proszę utworzyć folder c:\skany\PR6\ i skanować Prace Bibliotekoznawcze 6 (egz. ten jest nie rozcięty – proszę skanować wg sposobu, który podałam wyżej dla stacji 2). Uwaga: zainstalowałem nowy „inteligentny” sterownik. Aby go używać należy koniecznie być zalogowanym jako „admin” [hasło: zaq1].

- stacja 8 – proszę kontynuować skanowanie Prac Bibliotekoznawczych 4 (zostały do zeskanowania strony: 77-332). Po zakończeniu proszę utworzyć folder c:\skany\TB\ i skanować broszurkę: Książki o Krakowie 1900-1939. Uwaga: zainstalowałem nowy „inteligentny” sterownik. Aby go używać należy koniecznie być zalogowanym jako „admin” [hasło: zaq1].

- stacja 9 – proszę kontynuować skanowanie Prac Bibliotekoznawczych 3 (zostały do zeskanowania strony: 176-356). Po zakończeniu proszę utworzyć folder c:\skany\PR9\ i skanować Prace Bibliotekoznawcze 9 (tylko strony 151-200).

- stacja 10 – proszę kontynuować skanowanie Prac Bibliotekoznawczych 5 (zostały do zeskanowania strony: 211-343). Po zakończeniu proszę utworzyć folder c:\skany\PR9\ i skanować Prace Bibliotekoznawcze 9 (tylko strony 51-150).

- stacja 14 –
proszę kontynuować skanowanie Prac Bibliotekoznawczych 2 (zostały do zeskanowania strony: 173-310). Po zakończeniu proszę utworzyć folder c:\skany\PR9\ i skanować Prace Bibliotekoznawcze 9 (tylko strony: od 201do końca).

8. W przypadku trudności z ustawieniem numerowania plików- prosze utworzyć nowy folder, np. c:\skany\Pr_a\ i tam kontynuowac skanowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum dyd@ktyczne INoI UP w Krakowie Strona Główna -> Wątki z forów zamknietych i posty usuniete z forów aktywnych Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin